divendres, 11 d’abril de 2014

CURIOSITAT DEL LLIBRE: SCRABBLE

En Ben no li agrada anar a casa la seva àvia perquè la tele no li funciona, fa pudor de col i només vol jugar a l'Scrabble. 

Saps quin joc és?, L'has vist alguna vegada? Has jugat amb la teva àvia?...




Scrabble és un joc de taula. Cada jugador ha de guanyar punts construint paraules sobre el taulell de moltes caselles. Les paraules es poden posar de dalt a baix, o de dreta a esquerra.
Si les paraules no surten al diccionari....no valen!




11 comentaris:

  1. Jo n'he sentit a parlar d'aquest joc, peró mai he jugat.
    Júlia Cols Masana

    ResponElimina
  2. És força divertit! A veure si hi jugues algun dia...

    ResponElimina
  3. jo e jogat amb el meu germa la meva mare ... per tambe amb la meva avia i es molt dibertit

    ResponElimina
  4. a julia etel recomano
    marta girba

    ResponElimina
  5. Jo el tinc i es divertit,
    però si estas molta estona sense fer cap paraula al final es una mica aborrit.

    Clara Mulet

    ResponElimina
  6. Jo no hi he jugat mai però al meu pare li agrada jugar molt. Júlia Font

    ResponElimina
  7. Clara, potser al Ben li passa el mateix que tu...

    ResponElimina
  8. Júlia, a veure si t'animes a fer una partida amb el pare. Potser el guanyes...

    ResponElimina
  9. Jo hi vaig jugar una vegada amb el meu cosí.

    Va ser bastant divertit.

    Però trovar paraules era una mica difícil trovar paraules.(per no dir molt)
    Ona Siscart

    ResponElimina
  10. Jo hi he jugat amb el meu cosí.
    Però trovar paraules era una mica difícil (per no dir molt).

    Ona Siscart

    ResponElimina
  11. Ona, és veritat que a vegades és difícil trobar les paraules, però quan la paraula cau en la casella que és multiplica per dos els punts, QUINA SORT!

    ResponElimina