divendres, 21 de febrer de 2014

BOOK TRAILER


Una  història molt divertida del David Walliams (autor) i del Tony Ross (il.lustrador). Increïble fins que es descobreix que tot és una argúcia de l’àvia per cridar l’atenció del nét. “Un divertimento” que s’ha convertit en número 1 a Anglaterra. Aventures a tot i ple.

“L’àvia d’en Ben, una àvia que us semblarà la típica de manual: cabells blancs, dentadura postissa, pèls a la barbeta, mocador brut dins la màniga… Avorrida. Però hi ha una altra cosa…”

7 comentaris:

  1. el book trailer em sembla molt divertit

    ResponElimina
  2. El book trailer m'està donant inspiració pel llibre Júlia F

    ResponElimina
  3. Havia pensat llogar el llibre de l'avia gangster a la biblioteca, peró he vist el book trailer i al final m'he le comprat perquè m'ha fet molta bona pinta aquest llibre i m' el llegirè una altre vegada a casa.
    Júlia Cols Masana

    ResponElimina
  4. Quant he comencat a llegir el llibre he entes més bé el book trailer


    Clara Mulet

    ResponElimina
  5. Júlia, a mi m'ha passat moltes vegades que quan veig un llibre que m'agrada molt o que m'ho he passat molt bé llegint-lo, el vull tenir i me'l compro. Així, quan tinc ganes, el torno a mirar, m'apunto coses que em fan gràcia,...
    M'agrada saber que hem pensat el mateix!

    ResponElimina
  6. Clara, el que dius és una de les coses que passa quan llegeixes el llibre i penses sobre la història que s'explica. Estic segura que encara ens queden coses per descobrir al llarg d'aquest Club de l'àvia gàngster!

    ResponElimina